Volgers

maandag 30 mei 2011

No Card Today


Goedemorgen bloggers vlug nog even een berichtje,
vandaag geen kaart ik ga vandaag met mijn vriendinnen
naar de Efteling.
Daarna heb ik ze uitgenodigd om lekker ergens tegaan eten,
want over twee maanden wordt ik
50 en dat moet toch gevierd worden nietwaar?
Dus we gaan er een gezellige boel van maken, en zoals het eruit ziet
hebben we fantastische weer.
Laat morgen wel een foto zien, waar we mooi opstaan
[ als dat kan  ].


Goodmorning bloggers today no card,
I'm going to a amusement park thats
called here the "Efteling"
I'm going with six of my friends and afterwards
I invited them to eat somewhere
because over two months I'm going to be 50.
So tomorrow I let you see a picture from it.




11 opmerkingen:

Wil zei

Lieve Karin, Geniet maar lekker van deze dag, als het goed is wordt het erg mooi weer. IK zie morgen je foto wel, ben benieuwd.
Veel plezier en groetjes Wil

Linda zei

Wauw dat is nog eens leuk, ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar de foto's
gr linda

manuela zei

Hoi Karin,

ik wens jullie heel veel plezier en als het goed is wordt het erg mooi weer.
en ben benieuwd naar de foto's

groetjes
Manuela

Babette zei

Dan heb je, als het goed is tenminste, een perfecte dag uitgekozen. Heel veel plezier en ik zie de foto's wel tegemoet.
Groetjes Babette

Annerieke zei

Dat klinkt gezellig....en het wordt een mooie dag, heel veel plezier!

gr Annerieke

José zei

Gut Karin, je hebt vandaag een superdag! Veel plezier en lekker eten vanavond!
Groetjes, Jose

Wilma zei

Hallo Karin,
Wat is dat nou..........kom ik een keertje kijken.....staat er geen kaartje. Gelukkig kan ik je wel een hele fijne dag toewensen met heel veel ☼ en gezelligheid. Je leest dit waarschijnlijk pas als je terug bent, maar het is niet minder gemeend. Nog bedankt voor je e-mailtje.....stalker......LOL.
Liefs Wilma

Donna Heber zei

Hi Karin,

Enjoy your day at the park with friends.

Martha zei

Hallo Karin,
wat leuk een dagje Efteling,
heb jij even geluk met het weer!
Morgen horen we wel hoe het is geweest en zien we daarna je kaartjes wel weer tegemoet!
Groetjes van Daatje

Unknown zei

Dat doe je goed Karin! Je hebt groot gelijk, je moet jezelf af en toe goed verwennen!! Hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!! Lekker nagenieten ook hè? Groetjes, Ira

Kirsty Vittetoe zei

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/