Volgers

maandag 1 augustus 2011

Candy Winners and photos of the party


Goedemorgeeeeeeeeeeeeeeen bloggers
Ik wil eerst iedereen hartelijk bedanken voor
de mooie en prachtige verjaardags kaarten.
Heel lief en leuk dat jullie dit hebben willen doen.
----------------------------
Goodmorninnnnnnnnnnnng bloggers
I wanted to thank everybody for the lovely
and beautiful birthday cards.
It was very nice from you all to do this.


Nu naar de winnaars het was niet makkelijk
maar we zijn er uitgekomen.
Hier zijn ze dan;
------------
Now to the winners it was not easy
but we made it come true.
Here they are;







Maaaaaaaaaaar we hebben nog een troostprijsje
But we still have a consolation price



Willen de winnaars mij mailen voor hun adres
zodat ik jullie prijs kan toezenden.
-------------
Will the winners mail me for there address
so I can't send there price.


En willen de overige deelnemers mij ook een mail sturen
zodat ik jullie een bijlage terug kan sturen
waar 10 digi's stempels opstaan die genummerd zijn.
Je mag er één uitzoeken laat me weten welk nummer
zodat ik het naar je terug kan sturen.


Hier zijn wat foto's van mijn verjaardag en 25 jarig huwelijk
die we afgelopen zaterdag gehouden hebben.
Het was zeer gezellig en lekker.
We zijn ook goed verwend  met prachtige
 kadoos en bloemen.
----------------
Here are some picture's from
my birthday and 25 wedding anniversary
that we did last saterday.
It was very cosy and nice.
We are well pampered with beautiful
gifts and flowers.


1 is de jarige van 50 die lekker aan het toetje zit
3 mijn man die lekker aan het eten is
4 is mijn broer lucién
5 is mijn vader [ rechts ] met zijn broer
7 van rechts naar links tante truus, tante toos,
mijn nichtje mieke en mijn zus diana.
8 onze neef bram met zijn zoon alex.



Gekregen van mijn schoonzus marian en schoonbroer ton
heel erg verwend zoals jullie kunnen zien.
En dat zat allemaal hierin aan deze zelfgemaakte
copic van maar liefst 2.20
zie  foto




Nog wat spaarvarkens gekregen voor het sparen
voor een nieuw feest.
En natuurlijk een bord van 50



En als laatste heeft mijn man ook een kado gekregen,
van zijn broer ton en schoonzus marian.
Zijn doorhem zelf geschreven kinderboek deel 1
 hebben ze laten drukken.
Dit zat verpakt in dat grote geheime boek.
Hij mag elk jaar een nieuwe deel uit laten brengen,
maar deel 2 en 3 zijn al klaar dussssssssssss je snapt
het al het gaat wat vlugger met deel 2 en 3.


Please translate it in englisch.





22 opmerkingen:

hennie zei

Heel hartelijk gefeliciteerd Karin!
Wat heb je er een gezellig blogbericht van gemaakt.
Geniet maar fijn van alle mooie dingen.
Lieve groetjes hennie.

Frosien zei

Gefeliciteerd Karin met je verjaardag en gefeliciteerd dames voor het winnen van haar candy. Groetjes frosien

Marlieke zei

Goedemogen en van harte gefeliciteerd! Wat een gezellig bericht was dit om te lezen!

Cornelie zei

Nog van harte gefeliciteerd, en wat ziet het er allemaal gezellig uit zeg!! Leuk hoor! Lekker genoten zo te zien!
Groetjes Cornelie

Annerieke zei

Hoi jarige,

Wat een heerlijk gezellig verjaardagsbericht, ik heb er een bakje koffie en wat lekkers bijgenomen, lijkt het net of ik er bij ben. Zo te zien zijn jullie lekker verwend, leuk hoor.
En prijswinnaars...gefeliciteerd hoor! Prachtige kaarten allemaal.
Ook erg leuk die troostprijsjes, je verwent ons wel! Ik had je toevallig vanmorgen al een mailtje gestuurd.
Nog een fijne dag!!

Annerieke

José zei

De kaarten op je deur zien er hartstikke gezellig uit. Wat heb je er veel gekregen joh! Leuk.
Felicitaties aan de winnaars! Leuk dat je de andere deelnemers een digistempel gunt Karin!
Het feest ziet er reuze gezellig uit.
Groetjes, Jose

Linda zei

Nou nog gefeliciteerd hè en wat ziet het er allemaal leuk en gezellig uit op de foto's, super. Ik zal je zo een mailtje sturen.
gr linda

Janny's Cards Creations zei

Alsnog van harte met je 25 jarig huwelijksfeest en natuurlijk vandaag met je verjaardag. En dames gefeliciteerd met het winnen van jullie candy. Lieve groetjes Janny

Unknown zei

Van harte proficiat met je verjaardag Karin en wat heerlijk om te zien dat je zo verwend bent! Geniet vanavond van je etentje samen!! De winnaressen ook van harte gefeliciteerd, geniet van de prachtige candy! Groetjes, Ira

manuela zei

Heel hartelijk gefeliciteerd Karin!
Geniet maar fijn van alle mooie dingen.
en gefeliciteerd dames voor het winnen van haar candy.
liefs Manuela

Lenie Hempen zei

Hoi karin

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
En dames gefeliciteerd met het winnen van de candy.


gr leny Hempen

Nadine zei

Gefeliciteerd Karin, wat ben jij/zijn jullie vewend! Daar kun je vast weer prachtige creaties mee maken, ik ben alweer benieuwd!

Martha zei

Hoi hoi Karin!
wat ben je verwend!
Alsnog van harte he?
Tof dat ik een prijs heb gewonnen!
Hartelijk bedankt,
komt heel leuk uit ..
ik ben ook jarig he vandaag!
Groetjes en nog een fijne tijd!
van Daatje

Christine zei

Hallo Karin,
Gelukkige verjaardag en als cadeautje ga ik je volger worden!
Liefs
Christine

Sue zei

Happy Birthday and Happy Anniversary. Best Wishes for many more happy healthy birthdays and anniversaries.

Hugs
Sue

Tinie zei

Van Harte Gefeliciteerd met je 50e verjaardag!! En je bent lekker verwend!!
groetjes Tinie

xxxtglxxx zei

Hi Karin :)

Wow, I just popped over to your blog to wish you a happy birthday and I hoped you had a fabulous time on Saturday, and I couldnt believe I won on your candy draw!! :D

I loved looking at your fabulous photos and pictures and they really made me smile, especially the big 50 speed limit sign outside your door! lol :D

So glad you had a brilliant time on your birthday and anniversary, you both deserve to be spoiled ;)

I will email you later hun,

hugs

xxalisonxx

Kathy Bradley zei

Congratulations to the winners and Happy Birthday and Happy Anniversary to you, Karin! It's so nice of you to make sure everyone gets a prize - you are always kind and thoughtful!

Kathy Bradley zei

Oh, forgot to mention your wonderful pictures! What a lovely party you had and you look like you're having a yummy dessert of sort. Again, Happy Birthday!

Bea van Ette zei

Zooooo... jullie zijn verwend!! En zichtbaar genoten!

Alsnog gefeliciteerd!

Groetjes, Bea

rieky zei

Julli zijn weer lekker verwent.
Je hebt leuke knutsel spulletjes gekregen.

Donna Heber zei

Hi Karin,

I feel so bad - happy belated birthday my friend. I hope it was a great one.