Volgers

donderdag 22 september 2011

Autumn


Goedemorgen bloggertjes van me, hier ben ik weer
met een 3D kaart.
Ja ik had een zware migraine aanval, maar nu gaat het weer.
Ik zie dat ik intussen tijd nieuwe volgers bij heb gekregen,
wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en
dat jullie mijn zijn gaan volgen.
Ik hoop dat je leuke ideéén en inspiratie opdoet.
Nou nu naar mijn kaart dat is een herfstkaartje geworden
want daar zitten we denken al wel in zo nu en dan.
Ik kom bij iedereen nog langs weet alleen niet wanneer.


Good morning bloggers from me, here I am again
with a 3D card.
I had a severe migraine attack.
In the mean time I see I have gained new followers.
I'm glad you have found me I get some inspiration of my work.
Now to my card a autumn card because here we have already
some autumn weather.
I come to everybody but I don't know when.


Materialen;
knipvel natural beauty [ doemaar ], 3d kit, potlood, tape,
distresser [ tonic ], randpons mfd 023 [ nellie snellen ],
embossing stencil bloom [ crafts - too ], spacer,
spitpen [ artemio ], blad, bloemen,
paperpad birdsong [ docrafts ],
creatables LR0150 [ marianne design ].









20 opmerkingen:

Cornelie zei

Prachtig herfstkaartje met hele mooie warme kleuren!
Fijn dat je weer bent opgeknapt!
Groetjes Cornelie

Artesania zei

Dear Karin ,a beautiful image and awsome colours.Flower and leave are nice also the embossing Folder-special the brunch in fall colours.Perfect!i love this card!
Hugs Gudrun

Teri zei

This is beautiful hun. Love the rich autumn colours on it.
Hope the migrane has passed now.
Hugs,
Teri x

hennie zei

Heel erg mooi Karin, ik heb ook zo'n zin om wat van deze sfeerkaarten te maken.
Jammer van de migraine, zondagmorgen heel erg vroeg werd ik ook wakker met migraine, het wil me nog niet echt loslaten.
Fijn dat jij je weer beter voelt.
Lieve groetjes hennie.

Annerieke zei

Hai Karin,

Vervelend voor je, migraine, gelukkig dat het weer beter gaat. Je hebt een mooie kaart gemaakt. Mooie warme herfstkleuren heb je gebruikt.

groetjes Annerieke

Anoniem zei

Wat een heerlijk herfstig kaartje!
Super!
En beterschap!
Groetjes Jacomijn

Marian zei

Leuke kaart!

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Wat een prachtig Herfst kaartje.
Echt schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Babette zei

Prachtig herfst kaartje, mooi plaatje met die vlinders en eikeltjes erop.
Groetjes Babette

Noriko zei

Hoi Karin,

Wat een prachtig kaartje met mooie warme kleuren.
Ziet er super uit.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

miriam zei

wat een prachtige warme kaart karin
gr miriam

Doreen zei

Hello Karin,Wow what can I say,this is stunning,love the image.xxx

Marlies zei

Een prachtige herfstkaart, hele mooie warme kleuren!
groetjes, Marlies

mieke zei

Mooi kaartje om de herfst mee in te luiden.
Verveeld he migraine, mijn man heeft er ook vaak last van.

Mieke

cristel zei

amaai karin deze vind ik echt gewoon weg schitterend echte herfstsfeer super
grtjs

Martha zei

Hoi hoi Karin,
misschien heb je al een berichtje van mij, maar er ging hier iets mis...
dus daarom nog maar even een berichtje,
dan heb je er misschien maar 2 hihi
aller eerst wil, ik je beterschap wensen, want migraine is geen pretje!
mooi herfstkaartje heb je gemaakt! Warm!
Groetjes van Daatje

xxxtglxxx zei

Wow! This is just gorgeous! Love everything on this card, fab colours and details and the decopage and dies are all just brilliant together :)

hugs

xxalisonxx

Kathy Bradley zei

Wow, Karin, such gorgeous Autumn colors and a beautiful and elegant card. The image is so lovely - awesome, as always!

Unknown zei

Fantastisch mooie herfstkaart, ik krijg gewoonweg zin om de bossen in te gaan bij het aanschouwen van je kaart! Mooie warme kleuren, super gewoon! Groetjes, Ira

Carol Hurlock zei

Just beautiful. From the image to the embossing to the wonderful colors. Fabulous!