Volgers

woensdag 11 april 2012

Candy Patti Jo


Goedemiddag bloggers eigenlijk had ik niets voor jullie vandaag.
Want mijn voorraad is op maar morgen krijgen
 jullie weer een kaart tezien.
Ben gisterenavond en vandaag bezig geweest dus
 dat komt weer goed.
Maar ik wilde jullie deze candy laten zien die vanmiddag 
door de brievenbus kwam.
Deze heb ik twee weken geleden gewonnen bij
Patti Jo [ PJ ], eigenlijk voor pasen vandaar die chocolade
en paaskaart en hele mooie stempel van 
magnolia met koala beer.
Ja die chocolade is niet meer heel hahahaha, heb net
2 stukjes gehad bij de koffie hmmmmmmmm.
Maar kijk maar eens op Patti Jo haar blog zij maakt hele mooie
kaarten met mini magnoliaatjes. en ook andere hoor.


Good afternoon bloggers this afternoon came this
candy from Patti Jo true the mailbox.
I had won that candy 2 weeks ago actually it was 
meant for easter, that's why you see that 
chocolate and easter card. and offcourse that 
beautiful stamp of magnolia with koala bear.
O yes that chocolate is already in pieces I just had
2 pieces with my coffee hmmmmmmmm.
Look at Patti Jo blogs she makes beautiful cards 
with little magnolia's and offcourse other cards to.










11 opmerkingen:

Tinie zei

Gaaf zeg, gefeliciteerd!!!

Groetjes Tinie

Rachel zei

Wat een geweldige candy!!!
En je hebt de Magnolia met het koala beertje......aaaahhhhh.....
Veel plezier ermee!

Linda zei

Wat een leuke prijs is dat, veel plezier ermee
gr linda

Martha zei

Hoi hoi Karin,
mazzelaar!
Wat leuk deze candy!
van harte gefeliciteerd!
Groetjes van Daatje

jokiedebeer zei

Hoi Karin, leuk he zo'n pakje in de brieven bus, gister had ik er ook een.
Nou je kunt weer een leuke stempel kaart maken.
En genieten van je chocolade, heeeeeeeeeerlijk

groetjes Joke

Marian zei

Wel een stukje bewaren he, o neeeeeeee ik ben op dieet!! Dan leen ik de stempel wel een keer.

Jopie zei

gefeliciteerd met zo'n mooie prijs en ook nog heerlijk voor bij de thee of koffie, lekker van genieten hoor.
groetjes jopie

xxxtglxxx zei

oooh lucky you! :) This all looks gorgeous, cant wait to see what you make with these! :)

hugs

xxalisonxx

cristel zei

nou de chocolade zou bij mij al op zijn en je kan een prachtige kaart met je nieuwe stempel maken
grtjs

Sue zei

A beautiful card, chocolate, and a Magnolia Stamp, you lucky girl!!! Congrats!

Hugs
Sue

Unknown zei

Geweldig leuke candy, proficiat Karin en geniet er lekker van!! Groetjes, Ira