Volgers

woensdag 18 april 2012

CupCake

Goedemorgen bloggers vandaag een eenvoudig kaartje
maar wel heel leuk dacht ik.
Helemaal iets anders dan jullie van mij gewend zijn.
Bij de liftchallenge was de opdracht om alleen 
 met cardstock tewerken.
Ik heb een klein kaartje op een grote kaart gedaan.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Liftchallenge; Alleen Cardstock


Good morning bloggers today a simply card but
nice I think.
Completely different from me than you are accustomed.
This time de liftchallenge asked to make a card
only with card stock.
I have made a little card and put it on the card.
I'm curious what you find of it.

Liftchallenge; Only Cardstock


Materialen;
cb, embossing stencil happy birthday and circles,
cupcake LR0160 [ marianne design ], glitter gelpen groen.
 lace corner deco F [ cheery lynn ], organzalint.

Stempel;
text stempels [ crealies ].

Inkt;
Archival black









28 opmerkingen:

Marian zei

Leuk!

downrightcrafty zei

elegant and love the secret inner on this lovely creation
Hugs Kate x

Marjan zei

Heel leuk met de verschillende embossing en het kaartje op de voorkant. Mooi fris cupcakaje erop, opdracht geslaagd, hoor! Fijn dat je weer meedoet met ons, Karin.

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een mooie kaart Karin.

Liefs Riet.

José zei

Inderdaad heel wat anders maar erg mooi. Ik hou wel van strak. Mooi de laagjes met diverse embossing. Leuk die cupcake! Het lintje om het kaartje voorop bij elkaar te houden vind ik ook ene leuke touch.
Gaaf dat je weer meedoet Karin!
Groetjes, Jose

Doreen zei

This is fantastic,love the image and gorgeous embossing.xxx

Wilma zei

Hallo Karin,
Dat ziet er HEERLIJK uit ☺☺☺ en nu maar smullen.
Liefs Wilma

CreaSjouk zei

Mooi hoor en nog best lastig om geen designpapier te gebruiken, tenminste dat vond ik.
Groetjes Sjoukje

Hanny zei

Heel erg leuk Karin. eenvoudig kan ook heel mooi zijn.

Groetjes Hanny.

Cornelie zei

Zo tof hoe jij af en toe helemaal "out of the box" gaat!Super!! Vind je kaart heel erg leuk! Super geslaagd! Heel erg leuk dat je weer met ons mee hebt gedaan!!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei

Dat heb je weer leuk gedaan!
Groetjes Jacomijn

Tinie zei

Eénvoud siert de kunst, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Elise zei

Ik vindt em heel leuk geworden, hoor!!!
Groetjes Elise

Lenie Hempen zei

Het is een mooie kaart Karin.
Ook al is hij eenvoudig.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Je ziet wel dat je alleen met cardstock iets heel moois kunt maken, mooi met al die verschillende kleurtjes en lekkere cupcake erop! Groetjes, Ira

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een leuk luikje heb je op de voorkant gemaakt!
Ik vind het een prachtige kaart,
jij bent zo veelzijdig, je vorige kaart voor het bruidspaar vind ik ook zo mooi!
Groetjes van Daatje

Janny's Cards Creations zei

Goed bedacht en een leuke kaart zo met dat kleine kaartje voorop. Ik had de opdracht gezien en hij is best lastig. Overigens bedankt voor de reactie op mijn kaart. Ik denk dat dat inderdaad erg mooi is ik ga het nog uitproberen en laat het je weten.
Groetjes Janny

Annerieke zei

Leuk gedaan Karin, het kleinere kaartje op de grotere en dan met een lintje. Ook een mooie uitvoering van de liftchallenge, vind hem zelf vrij lastig.

gr Annerieke

Marlies zei

Een hele chique kaart Karin! Leuk idee met de kaart op de kaart! groetjes, Marlies

jokiedebeer zei

Hoi Karin,
Ja dit is zeker heel wat anders dan je voorgaande kaarten, Het is een strakke eenvoudige kaart, mijn voor keur gaat toch uit naar je mooie werkjes zoals bv die trouwkaart van gister (maar smaken verschillen he)

groetjes Joke

Christine zei

Leuk modelletje! Weer eens iets anders!
Liefs
Christine

Sue zei

Wow, very creative, Karin, and love those two colors together.

Hugs
Sue

Ans S. zei

Eenvoud siert het kaartje, prachtig gemaakt Karin.

Groetjes Ans

Anoniem zei

super cute Karin! Love this cupcake and embossing background!

Kathy Bradley zei

Karin,
Your cupcake looks beautiful against the lovely colors in your background. The icing and cherry look so real - lovely!

Carol Hurlock zei

Karin: What a fun card. I love that cupcake image. Very pretty.

Bear Hugs,
Carol

xxxtglxxx zei

This is so clever Karin :) Great interpretation of the theme, I must admit it would have me scratching my head, but your embossing and layering make this card! :)

hugs

xxalisonxx

Nadine zei

Een succesvol experiment als je het mij vraagt Karin! Ik vind je cupcake er lekker uit zien, gezellig kaartje! Leuk dat je weer meedoet!